SEO

Wij leveren van online marketing oplossingen. Onze online marketing strategies helpen jouw conversies en posities te verhogen.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Metatitel, metabeschrijving, metatrefwoorden, h1- h6 metatags, alt-tags zijn enkele voorbeelden van wat u moet optimaliseren in uw webwinkel of website om hoog te scoren in google. Gebruik relevante zoektermen met alle tags, in combinatie met LSI woorden, SILO SEO en unieke teksten en met een uitgebreid linkprofiel bereik je met je website de topposities in de zoekmachines zoals Google. Wil je met je website hoger komen in Google. De goedkoopste manier om hoger te scoren in Google is via zoekmachineoptimalisatie (ook wel SEO genoemd). Met SEO worden de webpagina’s aangepast aan de zoekmachines en worden links geplaatst op relevante websites die verwijzen naar uw eigen website. Door samen te werken met goede, professionele en ervaren SEO experts kun je zeer gerichte bezoekers naar je website trekken en mede hierdoor kun je meer verkopen via de website en de omzet verhogen. Zoekmachineoptimalisatie is een belangrijk onderdeel van zoekmachine marketing. Naast SEO bestaat zoekmachinemarketing uit zoekmachine-advertenties (ook wel SEA genoemd). De betaalde advertenties verschijnen naast en boven de zoekresultaten in Google. Het voordeel van SEO ten opzichte van SEA is dat u niet altijd wordt betaald wanneer iemand op uw vermelding in de zoekresultaten klikt. Nadeel hiervan is dat SEO meer is voor de langere termijn, terwijl je bij SEA op korte termijn hoog kunt scoren in de zoekresultaten van Google.

Website optimalisatie

Tegenwoordig is er een manier die steeds meer gebruikt zal worden om een beter verkoopresultaat te behalen door uw producten en / of diensten aan te bieden via een website. Deze optie is Websiteoptimalisatie, ook wel “zoekmachine marketing” genoemd. Haal het meeste uit Search Engine Marketing door SEO en PPC te combineren De combinatie van PPC en SEO samen zou u in staat moeten stellen uw Search Engine Marketing-strategie te maximaliseren om de beste resultaten te behalen. Door beide strategieën te gebruiken, kunt u ook de ene tactiek begrijpen die voor de andere kan worden gebruikt. Een manier om ernaar te kijken, is door uw Pay per Click (PPC) te beschouwen als uw hard-core tactiek voor directe verkoop en uw Search Engine Optimization (SEO) als uw marketingstrategie op lange termijn. Net zoals verkoop en marketing samengaan, moeten SEO en PPC samen worden gebruikt om het meeste uit uw online aanwezigheid te halen. De beste strategie voor zoekmachinemarketing is het combineren van
  • zoekmachineoptimalisatie (SEO) met Pay per Click (PPC).
  • Er zijn factoren die een voorkeur voor Search Engine Optimization (SEO) in plaats van Pay per Click (PPC) zullen bepalen, en andere die zullen wijzen op Pay Per Click (PPC) in plaats van Search Engine Optimization (SEO).
  • Het gebruik van beide strategieën heeft echter tal van voordelen. Deze synergie zal de resultaten maximaliseren.
  • De combinatie van zowel Search Engine Optimization (SEO) als Pay per Click (PPC) geeft u het beste van twee werelden en vergroot uw kansen op een echt succesvolle Search Engine Marketing-campagne.
  • Een succesvolle Search Engine Optimization (SEO) is echter cruciaal om succes op lange termijn te behalen.
Twee voorbeelden illustreren de synergie van Search Engine Optimization (SEO) en Pay per Click (PPC): Weten welke zoekwoorden het beste werken in uw AdWords-campagne (s), moet worden gebruikt om diezelfde zoekwoorden te optimaliseren voor de organische lijsten. Net zoals het bouwen van goed presterende bestemmingspagina’s voor uw Pay per Click (PPC), verandert ook goed presterende bestemmingspagina’s in uw inspanningen voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). Een webpagina die op de juiste manier is geoptimaliseerd als onderdeel van uw strategie voor zoekmachineoptimalisatie (SEO), helpt de kwaliteitsscore van Google AdWords te verhogen, wat resulteert in lagere Pay per Click (PPC) -kosten en betere algehele prestaties van uw campagne. De voorkeur moet worden gegeven aan zoekmachineoptimalisatie (SEO) boven Pay per Click (PPC) wanneer de volgende overwegingen geldig zijn (geef liever niet volledig op Pay per Click (PPC)): Je hebt een gloednieuwe website• Budget is belangrijker dan tijd
  • U wijzigt, verwijdert of voegt een groot aantal pagina’s op uw site toe• De inhoud van uw site is niet rijk genoeg
  • Uw website mist een goede conversie (= overtuiging) architectuur Pay per Click (PPC) verdient de voorkeur boven Search Engine Optimization (SEO) wanneer de volgende overwegingen geldig zijn (nogmaals, Search Engine Optimization (SEO) is noodzakelijk, dus gebruik niet alleen Pay per Click (PPC)):
  • Jouw tijd is belangrijker dan geld U wilt verkeer ontvangen van meerdere zoekwoorden, maar uw site is geoptimaliseerd voor slechts een paar trefwoorden U staat nog niet hoog genoeg in de organische zoekresultaten
Je begrijpt het belang van het testen van je marketing Omdat organische zoekresultaten verantwoordelijk zijn, is het absoluut noodzakelijk om Search Engine Optimization (SEO) te combineren met Pay per Click (PPC) om online te domineren. Opmerking: wanneer u zoekmachineoptimalisatie (SEO) als uw marketing gebruikt, moet dit worden gebruikt als uw verkoop. Dit is uw weg naar succes met Search Engine Marketing. Ons online marketingbureau is actief in heel België. In het bijzonder bieden we ondersteuning aan bedrijven op dit gebied in de volgende regio’s: Antwerpen, Limburg, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant, West-Vlaanderen, Brussel en het Hoofdstedelijk Gewest, zoals Antwerpen, Genk, Gent, Leuven, Brugge, Brussel en veel andere plaatsen in Belgie. Onze SEO specialisten geven je graag gratis advies! Neem rechtstreeks contact op met een van onze SEO specialisten op 014-890732 of stuur een e-mail naar [email protected].