SEO voorspellingen voor 2021 die echt werken

 

Gebaseerd op mijn 18 jaar SEO ervaring

SEO voorspelling 2021 nummer 1:

Is dat je dus minder klikken kunt verwachten, zoekers klikken minder op organisch resultaten omdat er veel variabelen zullen zijn verantwoordelijk hiervoor zijn de grootste boosdoeners zijn:

Nummer 1:

  • meer serp-functies die worden gekenmerkt
  • fragmenten directe antwoorden
  • kennisboxen verminderen organische ctr

Nummer 2:

  • agressieve google-advertenties dus wat is de beste manier voor facebook google of een advertentiegigant om de inkomsten in de korte termijn

Ze zullen je dwingen te betalen voor advertenties door het verminderen van het organisch bereik en ik geloof google geeft om het leveren van kwaliteitsantwoorden voor zoekers, maar vergeet niet dat het ze altijd zal hun aandeelhouders zullen behagen.

Google zal doen wat nodig is om de CTR te verhogen voor hun adverteerders en vergeet nooit wat kunt je kunt doen om je eigen organische groei te verhogen.

CTR nummer 1

Richt  je niet op gevaarlijke zoekwoorden,  je mag geen zoekwoorden promoten die een grote kans hebben om een lage ctr te produceren.

Google kan eenvoudige vragen zelf beantwoorden, zoals “hoe laat is het op jouw locatie” of “wat is de temperatuur”, de zoeker hoeft door op dit soort vragen niet te klikken. Kortom, vermijd zoekwoorden die gemakkelijk zijn te beantwoorden.

Nummer 2:

Bouw je eigen merk op, zoekopdrachten zijn de sleutel tot succes in SEO, ook  op de lange termijn en je trekt meer merkzoekopdrachten aan door een geweldig product te hebben of door ongelooflijke waarde toe te voegen aan jouw markt en merkzoekopdrachten zijn een enorm vertrouwenssignaal voor SEO en ik geloof dat jouw merk reputatie en vertrouwen de toekomst van effectieve SEO.

SEO voorspelling 2021 nummer twee is spraak

Zoeken wordt nu populairder, stem is niet de toekomst, het is er al. Steeds meer mensen gebruiken gesproken zoekopdrachten om informatie te krijgen. Het goede nieuws voor spraak is dat je niet echt iets hoeft te doen om nieuws te optimaliseren, doorzoek alle traditionele SEO acties zoals “creëer effectieve SEO-inhoud op de pagina SEO”.

UX-optimalisatie en linkbuilding zullen helpen om de prestaties van gesproken zoekopdrachten t verhogen. Er is echter een belangrijk verschil bij gesproken zoekopdrachten, bijna alle resultaten van gesproken zoekopdrachten staan ​​bovenaan De vraag is natuurlijk of men zich moet concentreren op traditionele ranglijsten indien men  stem {voice}]  zoekresultaat wilt gebruiken.

En nu SEO-voorspelling 2021 nummer 3:

Mobiel zoeken domineren  is een no-brainer hier maar de meeste zoekopdrachten vinden plaats op een mobiel apparaat en om precies te zijn, steeds meer websiteverkeer was gegenereerd via mobiele telefoons. Natuurlijk varieert dit per branche van het verkeer dat naar jouw website komt.

De meeste b2b industrieën zullen het grootste deel van hun verkeer via mobiel ontvangen omdat Google Mobile First Indexing heeft uitgerold, en ze hebben veel meer gegevens dan wij denken. Het is duidelijk dat mobiel meer belangrijker is dan ooit en dat ook jouw website absoluut mobielvriendelijk moet zijn, maar niet alleen mobiele ervaring moet uitzonderlijk zijn.

SEO-voorspelling 2021 nummer 4

De UX wordt nu een sterkere rankingfactor, een van de beste manieren om SEO prestatie te verbeteren is om de UX van jouw  website in feite te optimaliseren.

UX zal de komende tijd een rankingfactor zijn om meer waarde te geven. Maar de vraag is hoe gaat het eigenlijk, hoe kan men UX optimaliseren zoals het verhogen van de laadsnelheid van je website.

Je website moet mobielvriendelijk zijn en dus geen agressieve interstitials, pop-ups en geen storende advertentieplaatsingen gebruiken, maar er is er een UX-optimalisatieactie die er toe doet

Effectieve SEO en webdesign zijn erg belangrijk net als het optimaliseren voor gebruikersintentie,  dat betekent dat jouw pagina moet voldoen aan de bedoeling van de trefwoord. De beste manier om dit te begrijpen is de bedoeling van de gebruiker te onderzoeken en te categoriseren.

Vier typen gebruikersintenties

  • informatief hoe een gebruiker zoekt
  • backlinks bouwen

Je zou ze een informatief moeten geven met een stukje inhoud, want dat is de intentie nummer twee

Vergelijking als een gebruiker Moz versus ahrefs

  • ze willen vergelijken en contrasteren zodat ze een weloverwogen aankoop kunnen doen, besluiten wat een goede pagina zou zijn met uitleg over de voor- en nadelen van deze twee producten en .wat de bedoeling daarvoor zou bevredigen.

SEO-voorspelling 2021 nummer 5

Search Engine Optimization  SEO en YouTube

Zoekmachineoptimalisatie is een erg populair onderwerp op YouTube en niet voor niets, het kan enkele van die organische conversies produceren waar veel mensen op zoek naar zijn om hun bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dat gezegd hebbende, is zoekmachineoptimalisatie de afgelopen jaren niet eenvoudig geweest.

We zagen veel bedrijven een downgrade in hun ranglijst hadden vanwege die algoritmeveranderingen en de context van de informatie die ze deden voor hun SEO.

Het zal niet gemakkelijker worden omdat er zullen echt heel coole dingen gebeuren en

SEO-voorspelling 2021 numme 6

Video wordt een integraal onderdeel van de zoekresultaten. We hebben al gezien dat Google een videozoekgedeelte implementeert, net zoals het kaartgedeelte op enkele van hun zoekopdrachten naar specifieke items. Videozoekopdrachten worden enorm en als men een bedrijf heeft waar men veel waarde aan kunt aan het publiek kunt bieden.

Video’s verspreiden op Vimeo en op YouTube zal een enorm verschil maken naar hoe je eruitziet en de autoriteit die je creëert via je zoekresultaten. Als je nog niet bent begonnen met het maken van video’s, wordt video fantastisch.

Kom op. Maak video’s en onthoud gewoon dat  video een pijlerinhoud  is die je op verschillende platforms kunt gebruiken. En ten slotte heeft het een hoop spraakcomponent .

SEO-voorspelling 2021 nummer 7

Jullie hebben het al van veel mensen gehoord – Gary Vaynerchuck en Neil Patel, all deze specialisten  hebben over zoekopdrachten gesproken en niet voor niets,

  • Spraak gestuurd zoeken wordt de toekomst van zoeken.

De reden is dat er geen toegangsbelemmeringen zijn. Iedereen met Amazon Alexa, iedereen met Google Play in hun auto, iedereen met Siri op hun telefoon is in staat om snel met hun stem te zoeken.

Elke leeftijdscategorie, je oma, je opa, iedereen kan een gesproken zoekopdracht uitvoeren. En de trend van alle zoekopdrachten zijn om dingen handiger te maken. Er is niets handiger dan jouw telefoon op te pakken en gewoon te zeggen:

‘Hé, Siri. Kun je vanavond een plaatselijk restaurant voor me zoeken om te eten?’

Wat er gaat gebeuren, is dat de zoekopdracht onmiddellijk reageert met één resultaat wat voor jouw bedrijf op dit moment betekent dat je spraakoptimalisatie nodig hebtt.

Het gaat een verschil maken en nog veel verder.

SEO-voorspelling 2021 nummer 8

Laadsnelheid zal alles zijn van alle tips, laadsnelheid is degene die vandaag het grootste verschil gaat maken. De laadsnelheid van elke website is een groot deel. We schatten het ergens tussen 15 en 25% van uw algehele SEO-strategie. Het verhogen van de laadsnelheid van een specifieke pagina vertaalt zich in directe indexeringsresultaten en organische resultaten voor uw website bijna de volgende maand. Dat kan op een paar verschillende dingen neerkomen.

  • Zorg er nu op jouw huidige site voor dat je de grootte van uw afbeeldingen minimaliseert.
  • Zorg ervoor dat jouw huidige pagina’s zo snel mogelijk worden geladen maar misschien moet je ook kijken naar een nieuwe website die is gebouwd met behulp van een deel van de nieuwe technologie die er is om uw website snel te laten laden.

Mobiele zoekopdrachten omvatten alles in alle rapporten die we bekijken, 65 tot 77% van de zoekresultaten en waar mensen zoeken, is afkomstig van mobiel. Dus de manier waarop jouw website naar mobiel kijkt, wanneer je een bestemmingspagina maakt, zorg ervoor dat het zich vertaalt naar mobiel en zorg ervoor dat elke webpagina op uw website reageert op alle schermformaten is een integraal onderdeel van SEO.

Het is tegenwoordig een integraal onderdeel van SEO, maar ik zeg nog steeds omdat veel bedrijven hebben nog steeds geen responsive website hebben.

Het is absoluut essentieel voor jouw organische zoekresultaten. Het is tevens erg belangrijk dat je een aantal van deze items gaat doen. Het zoekmachine-algoritme is de afgelopen jaren sterk veranderd, maar een van de trends die we hebben gezien, is dat Google hun algoritme naar meer context leidt. Dat betekent dat je betere informatie op de site moet hebben. Je moet bezoekers context geven en ze langer op uw pagina houden. Een van de dingen die mensen vroeger deden, was hun alt-tekst (alternatieve tekst) op hun afbeeldingen bijvoorbeeld en maakten er een hoop woorden en inhoud in. Wegnemen van de context van de alt-tekst was in het begin om maar een beschrijving van de foto te geven. Dus als jij een van die mensen was, ga dan naar jouw site in het interne aspect van jouw site